sydnrdgn yorumların hepsi aynı yönde benim eşim de telefon çalmadıgı sürece eline almaz bide bişey araştırmak dışında telefonunda bi tane bile oyun yok whtsap durumlarına bile ben bakmazsam bakmaz hatta hep derim biraz sosyalleş en azından durum falan yap diye oda benim işim olmaz diyo. Herşeyin fazlası zarar işte bende kullanmamasından şikayetçiyim😂