Blcn üzülmeyin inşallah geçecek bunlar ayağını sıcak tutun. Benim kızım da gece 3 te baslar 5 e kadar ıkınırdı uykusunda doğru dürüst uyuyamazdı kucağıma alınca dururdu ama doktor kolik demisti ayağını sıcak tuttum gaz damlasını probiyotiği aksatmadan devam ettim on bes gün sonra bitti sizi cok iyi anlıyorum bitecek üzülmeyin ❤️