Merhaba canım güzel anneler bi bugün tam 42 günlük olduk, doğduğumuz günden beri hergün ayrı macera. İlk başta ağlama krizleri yüzünden kolik bu çocuk dendi sonrasında ama kolik aynı saatlerde ve geceleri başlar bu kolik değil dendi ( çünkü benim kızımın ağlaması bazen sabah bazen öğlen basen ikindi bazen akşam oluyordu) sonrasında büyüme Atağı var yok 5. Hafta yok Harika haftalardan hesaplamalar vs vs. E bide 40 ı çıkınca düzelir var tabiki, ama düzelmedi ağlıyor ıkınıyor sürekli ıkınıyor, kakasını yapmada sorun yok , damlalar denedik hiçbiri işe yaramadı bıraktık ... bu hep böyle devam mı edecek huysuz bi kızım mı var acaba 🤨 Anneler sizler ne durumdasınız? Tecrübeli anneler geçiyor mu?