Sulki aynı benim doktorumun söylediklerini söylemiş uzamış sarılığa yapılacsk hiç bişe yok emzirmekten başka 3 ay kadarda sürebilir korkma artık zarar vermez, benim kızımda öyleydi doktor rahat bırak çocuğu uyusun sürekli uğraştığın için uykusunu alamıyor kendisi acıkınca uyanır o demişti gerçekten 4-5 saat sonra uyanıyordu gece, bir kez 8 saat uyumuştu aralıksız 😁 korkmuştum baya ama sonra o uykuların hepsi yok oldu 40ından sonra 😁 hiç bişe yok çocukta merak etme biberon kesinlikle meme reddi yapıyor ama ona birşey diyemem keşke kaşık biberon yada şırınga kullansaydın