Benim bebeğimde 40 günlük olana kadar ayyyyyneeen bu şekildeydi, aldık doktora götürdük bu sürekli uyuyor diye, doktorumuz çok iyidir bu arada, gayet normal dedi kan şekerine bakma ihtiyacı bile duymadı. Zaten bebeğimde 40 günden sonra siz misiniz beni doktora götüren dedi ve o uykulardan eser kalmadı 😂
Yine de şakaya gelmez, siz bir götürün doktora.