Barany bana sorsalar bundan birkaç yıl önce asla evde duramam ben sıkılırım, bir gün evdeysem diğer gün mutlaka dışarı çıkmalıydım. Ama aylardır evdeyim bazı günler o kadar sıkıldım ki bebeğime yansıtmamak için çok çaba sarfettim hep kendime bu günleri birlikte geçirelim her anında yanında olayım dedim dedim bir şekilde 21 ay bitti iyi ki de öyle oldu 😊 ama bundan sonrası için çalışmak bana iyi geldi hem iki insan gördüm hemde artık bebeğimin ihtiyaçlarını karşılarken defalarca düşünmek istemiyorum eşim sağolsun bu konuda hiç eksik bırakmadı ama oda yıprandı. Allah gönlünüze göre birisini karşınıza çıkarsın bebeğinize sizin içinize dindiği gibi baksın 🥰