Öğretmenim 21 aydır bebeğime ben bakıyorum. Hem maddi hem manevi olarak başlamam gerektiğini düşündüğüm için okula geri döndüm. Ama bir yanım o kadar kötü ki.. bir uzvumu evde bırakmışım gibi hissediyorum bu normal mi 🥹ne zaman alışırım bilemedim kendimi aşırı yalnız hissetim o yüzden süreci yaşayanlardan yada destek olmak isteyenlerden destek bekliyorum