defneemomm begonvilkokusu ayyy alıncak gibi değil piyasa😮💨 ben model yükselttim durum öyle olunca yoksa 2.yi istiyorduk
Denizpasam defneemomm model yükseltip hangi aracı aldınız? Biz de model yükseltmek istiyoruz da, aracımız biraz küçük geliyor çocuk olunca
-_-hUysUzvetatlikadin begonvilkokusu şuanki fiyatları pek bilmiyorum ama şunu söyliyeyim buldun mu kaçırma bence çünkü saçma sapan şeylerin bile fiyatı uçtu görünce gerekirse borca girip alıyorum yoksa alamıyorsun velhasıl bence mantıklı
meervenurrr begonvilkokusu Bizde uzun zamandır bakıyoruz 400 bin civari yeni temiz araba istiyoruz o yüzden Fiat egea alacagiz sanirim
Denizpasam begonvilkokusu Seat ıbıza 2014 model almıştık zamanında 41.500e. Şuan aşağı yukarı 450-500 e bulabilirsin diye düşünüyorum. Wosvagen ile aynı motoru. Kardeş firma gibi yani.
catgirlmoms begonvilkokusu Tutulan bir model olarak Clio yu önerebilirim az yakar ama bildiğim kadarıyla 200 bin km den sonra sıkıntı çıkabiliyor diyorlar .Diesel olduğu için .
catgirlmoms Noname21 fiyat açısından bakılmaz ise toyota araçları müthiş gerçekten . Ama şu an en azından benim için onlara ulaşmak zor . Auris Yaris Corolla
Kumsalbebek1 Bende arabamı satıyorum 400.000 TL bilmiyorum varmıdır ama bende 480.000 TL satıyorum golf 2010 model en üst higliht model otomatik 101.000 km de ağır hasarı yok :))) satıp tiguen alicam insallah 600.000 TL civarına
Denizpasam Kumsalbebek1 600 bine tigıen kaç model buldunuz? Bende tiguen beğeniyorum fiyatlar hep yüksek gördüm sanki.
Kumsalbebek1 Denizpasam 2012 modeller çıkıyordu genelde ama şuan kendi aracimk henüz satmadigim için açıklamalarını okumadım belkide ağır hasarlidirlar :)) 600 küsürlü fiyatlara çıkıyor 2012 ve 2014 modellleri