HtckSym benim bebeğimde emzik tutmadı 2 saat sürekli emzirirken bulurdum kendimi. İşlerimde kalırsa kalsın bugünler bir daha gelmeyecek dedim sürekli ten tene temas yaptım . Ne çok fazla bir gaz sancısı çektik ne de uyku huzursuzluğu çektik. Evet bazen çok zorlandım emzik vermeyi denedim özellikle dışarıya çıktığımızda ama nuk,avent,bibs ,market emziği herşeyi denedim öğürdü attı hiç almadı bende almamasına zamanla alıştım. Biberon dahi almıyor suyu bile pipetli suluktan içiyor özenle aldığım biberonların hepsi kutusunda açılmamış duruyor Şuan 8 aylık yani bazı bebekler hiçbirini almayabiliyor