pembeayakkabilikiz beybiliko doğru yap yap bitmiyor zaten bende birakcam artık sadece yeni aldıklarımı ve ic çamaşırlarını utulerim ilerde diye düşünüyorum
Suheyla_sultan pembeayakkabilikiz 2 çocuğumdada 2 yaşına kadar ütüledim şimdi hamileyim bunada öyle yaparım ☺️
Summerwine95 pembeayakkabilikiz kurutmada anti alerjik programına atıyorum ütü yapmıyorum öyle bir vaktimde yok zaten 😁