pembeayakkabilikiz 5 ay kadar ütüledik, biraz ben biraz eşim yaptı, zaman zaman bırakayım dedim ama içim elvermedi, analık hali, ama önümüz yaz diye artık bıraktık, hem çok zaman alıyor hem de sıcakta yapmak zor olacaktı, ayrıca nereye kadar devam edebiliriz ki, yaklaşık 1 aydır ütüsüz giyiyor herhangi bir sıkıntı da olmadı valla