Ikicocukbiranne Deletedmom_62 Ben de vermiyorum uyanmamak için çocuğu ileride kilo ile savaşan biri haline getirmek istemem
Aslicamm Deletedmom_62 ben bebeklerin açlıktan uyandıklarını düşünmüyorum alışkanlıktan uyaniyolar benim oğlum nerdeyse saat başı kalkar ben yine de uyumadan önce öyle zararlı şeyler vermiyorum uyku öncesi besleme çok gereksiz bi şey bence
Aslicamm Deletedmom_62 eğer ek gıda basladiginizdan beri mama-ek gıda ayarını doğru tutturamamissaniz bebeklerde mama reddi olabiliyo 1 yasa kadar her zaman öncelik mamadir
asrinhatasi Deletedmom_62 9aylığız uzun zamandır gece beslenmesi yapmıyorum. 180ml mama içip yatıyor bir kere uyanıyor onda da su içip geri uyuyor. Asla mama aramıyor biberon da verdim istemedi.
Bebegimm1 Deletedmom_62 o kadar şekeri hiç bi arada vermedm kendim dahi yiyemem bebek nasıl yesin onca şekeri bi arada ben yatmaya yakın normal yemeğini yada mama verirdim gece uyanması ne bebekken nede büyüdüğünde olmuyordu