Kızlar gece mamaları tarifleri görüyorum yiyince bebekler uyanmıyormuş ama içinde muz, bebe bisküvisi, pirinç unu , havuç gibi şeyler var bunlar hep tatlı ve şekeri yükselten şeyler bence bebeklerin şekeri yükseldiği için uyanamiyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Gece beslemesi yapıyor musunuz ?