Bende sancaktepede oturuyorum evlenince geldim 2 sene oldu ve Şişli gibi merkezi bir yerden alışmam zor oldu ama arkadaşın dediği gibi komşuluk var buralarda çocuklar okuldan geldiği gibi sokağa dökülüyor hala İstanbul’da bile olsa çocukların Sokak oyunlarını oynaması güzel bir şey bazen kadınlar toplayıp kapının önünde sohbet muhabbet ediyorlar avm pazar park yeterince var diye düşünüyorum kültür seviyesinin genel anlamda düşük olduğu doğru ama abartıldığı kadar değil İstanbul gibi değilde küçük bir ilçede gibi hissediyor insan kapısında tavuk besleyen, evin yanına bahçe eken bile var ayrıca deniz için kartal ve Maltepe sahil arabayla 20 dk uzaklıkta kiralar her yerde yüksek 5 bine bulduysanız kaçırmayın derim