Atahaninannesipnr Arkadaşa da yazdım biz yobaz insanlar değiliz, çevremizde böyledir. Kiminle takıldığınıza bağlı birazda ki insanları beni ilgilendirmiyor. Ben evimden çıkıp bebeğimle avm gidiyorum parka gidiyorum, hasteneye gidiyorum komşularım var hepsi seviyeli insanlar. Sizin demek istediğinizi çok iyi anladım ben ama o kişilerle takılmayız olur biter yoksa bende hoşlanmıyorum zaten bazı tiplerden . Övmüyorum ayrıca ben memnunum bundan bahsettim, hiç kötü bir şeyle karşılaşmadım 2 senede .