_07cinarhsn evet oyle dene istersen.emdikce memede uykuya dalicak çok guman sende uykulu halde değisiyorsun biliyorsun ya uyuyan bebekelri bezi açmakla oyadirlar bazen emzirmek için.ben bebeyimi bezini açip oaydirdim emzirirdim her zaman.uyanirdi ve bi daha uyumazdi uykusu tamamen kaçardi.sende uykuya dalmis ve dalacak halinde açiyorsun o uzden huysuzlaşiyor.bebeyin uyudyuyu zaman emzirmek için goturdugunde o uykudan oyanincak edincek sen bezini değiş bi sure sakin oluyorlar zaten.sonra emzir ya mama ver.yok uyaniksa ve açmişsa ve uyku saatine az kalmişsa 1-2 dakikalaik sakinlesdir kucakda falan dinlensin basla değismeye eyer yine ağlarsa ağlasin sen değiş bakma ona .apar topar değiş ben bu haldeyim resmen.uyku vakti deyilse yemekden sonrada değise de bilirsin biliyorsunki zaten uyumayacak.öyle dene bence.ah bacim bak ben o haldeyim malasef.yalnizca sabahlari yemekden sonra açiyorum.çunki sabah durup kiyamet kopariyor evde açmak değismek bununla mumkun diyil o uzden.baska vakitlerde yemekden once ederim temizlerim.bazen uyumuş oluyor yemek ssaati geldikde oyatmak icin bezini sakin sekilde açarim direk uyaniyor uyanmasada burun falan sikarim oyanir apar topar değsirim sonra yemek isder ve ağlar mamasini vererim yer.bi bakarimki uyumuş kollarimda hemde nasil hemde daha rahat olucak ona.alti temiz karni tok daha rahat uyuyacak canim.