Amine03 amin inşallah canım zaten biz ek gıdadayız az da olsa başarı var ama başarısızlıkta çok sevdiklerinden artık 2 öğüne çıkarıp artık kahvaltı türü hazırlamaya başlayacağım 1 aya tadımlar biter yavaş ilerliyoruz. Gene anne sütü almadığı için mamaya devam edeceğim. 1 yaşından sonra da artık bizimle öğün yapmaya başlar keçi sütüyle devam eder.