mervekanbur kolonyalimendil dün e bebekten 230 tl ye aldım 800 gr Migros’ta ben de o fiyatı görünce almaktan vazgeçtim oradan kolonyalimendil kolonyalimendil
Tubaalprsln kolonyalimendil Bende bebelac gold kullanıyorum eczanelerde daha uygun 215 e alıyorum sende bi sor istersen kaç ezcaneye e bebektede var orası da uygun zam gelmediyse tabi
SCerenY kolonyalimendil ebebekte aptamile daha zam gelmemişti en son bir oraya bakın isterseniz belki sizinki de eski fiyattadır hala
kolonyalimendil Cnnkrty12 o an fazla incelemedim oğlum durmadı ama kasada aldıklarım fazla tuttu anladım eve gelince fişe baktım şok oldum 😶
kolonyalimendil yagmurkokusu_ bilmiyorum hiç incelemedim zaten direk alacaklarımı alıp çıktım ama gelmediysede gelir kesin zam🥲
kolonyalimendil mervekanbur e bebek kapalı bizim burda maalesef depremden dolayı bulunduğu bina hasar almıştı
kolonyalimendil Tubaalprsln burda eczanelerde daha pahalı e bebekte kapalı depremden dolayı hasar almıştı binası.. hepsi buradadan sipariş geçtim iki kutu 800 gr 380 tl
mervekanbur kolonyalimendil 😔 eğer bulunduğunuz bölgeye kargo geliyorsa e bebek uygulamasında da aynı fiyatlar var
kolonyalimendil SCerenY maalesef e bebek depremden dolayı kapandı bulunduğum ilde hepsi burada dan sipariş verdim
livanurvealpinannesi61 kolonyalimendil İnternette daha uygun oluyor. Bende aptamil 5 numara alıyorum 800 gt 240 TL.
Minikkussum kolonyalimendil kilo alımı nasıl benim bebiş beş aylık olcak kilo almiyo Aptamil kulaniyorum Bebelac Gold denedim bı paket ama beline kadar pisleti altını devam etmedim yaramiyo mu acaba sizin deneyiminiz nasıl kilo gelişim çok zor mama işi gercekten
kolonyalimendil Minikkussum biz de 5,5 aylık olacağız kilo alımı gayet iyi hatta bana fazla geliyor ama başka mama içmedi benim bebeğim 9700 dü bi hafta önce kilosu boyu da 72 cm ama biraz genetik faktörde var eşim iri çünkü 🙈
Neslihan_46 Minikkussum sma güzel kilo yapıyor aptamil ve bebelac a göre benim bebeğim bebelac da hiç doymuyor du sürekli istiyordu sma aldım gayet iyi geldi