Summerwine95 Selimikomom ben 1 hafta sonra bıraktım.Her şeyi elle tanidiklari bir dönem.Guzelce kestikten sonra bir şey olmaz
Hndealnathn 2 çocuğumda eldiveni ilk doğdukları gün gördü ellerinde ertesi gün eve geldik tırnaklarını kestim bir daha da takmadım
Sibelmuc Selimikomom 1 hafta taktım. Eldiven terleyip mantar oluşumuna sebep olabiliyor.Tırnakları kestikten sonra köşeleri törpüledim ben sivri bi yer kalmayana kadar