Selimikomom kundak kesinlikle yapmıyorum ilk bir buçuk ayinda kalça ultrasonu var eğer herhangi bir sıkıntı durumu olursa bebeğe kesinlikle kundak yapmayın diyor doktor. Yap dese de yapmam gazlı olduğu için kendini sıkıyor elini kolunu bacağını çekiyor rahat etsin. Tırnak konusuna gelince ben tırnaklarını düzenli kesiyorum ilk bı ay üşümesin diye eldiven taktım ama sonra bıraktım ellerini tanısın diye sende düzenli tırnaklarını kesin torpuleyin eğer sivri bı yer kalıyorsa sonrasinda rahat bırakın bişey olmaz Allah’ın izniyle