Prensesannesiduru63 yagmurkokusu_ kana gerek yok ki günüm de geçmiyor tarlusal kullanmıştım bittirdim 3 gün sonra adet oldum zaten şu an normal adet günüme 3 gün var bugün de test yaptım negatif çıktı