Prensesannesiduru63 adetse gebelik yoktur canım niye olsun adet söktürücü sonuçta 3 günde olsa sökmüş adeti ben gebelik olduğunu sanmıyorum.. Bende kullandım zamanında benimki 1 haftayı buluyordu söküyordu ama , Duphaston kullanıyordum bir ara oda hamilelik varsa tutunması için yoksa adet söktürmesi için vermişti doktorum.