Bebek annesinden ayrılınca ağlamaz ama anne uzun bi süre gelmezse (bebeğe göre) ağlamaya o zaman başlar güvenli bağlanmada tabi üniversiteden sonra hiç bakmadım umarım yanlış değilimdir. Nerde yanlış yapmış olabilirsniz; ayrı yatmış olabilirsiniz, ağladığında kucağınıza hemen almamış olabilirsiniz, acıkınca mamasını hemen vermemiş olabilirsiniz vs en basiti