alsnn benim oğullarımda tam 2,5 yaş var kıskançlık fln değilde küçük devamlı emdiği için bi de huysuz uykusu çok yok mecbur devamlı dibimde o yüzden büyükle pek vakit geçiremiyorum ona birz üzülüyorum haksızlık etmiş gibi ama şöylede bi durum var bebeğim yürüteçte abisi motorla koridorda oynayıp gülüyorlar birbirlerine yetmeye başladılar bile o beni mutlu ediyor 😌