Dygny23 ideal yaş aralığı yok bence ya benim fikrim eğer çocuğunuz huysuz bir çocuk değilse tuvalet eğitimi aldıysa , yemeğini kendi başına yiyebiliyorsa her şeye bağırıp çağırıp ağlamayan bir çocuksa kardeş yapılabilir. Benim bebeğim su an 5 aylık Premtüre bir bebek kardeş düşüncem ( su an çok erken biliyorum ) yok bana kalırsa bi 4,5 sene de olmasa iyi olur çünkü aşırı zor bir bebeklik geçiriyor ben ve eşim çok yıprandık hatta bazen kardeş fikrini tamamen iptal bile ediyoruz o derece zor bir bebek. İnşallah çocukluğu sakin geçer de beni yanıltır 😄 ay bi de ideal kardeş yaş aralığı diye bi post okumuştum yorumlar da birisi büyük kardeş küçük kardeşe bakabiliyorsa idealdir demişti 😃😃😃