Devushka Elizduru bizim bi ara olmuştu yeni doğduğunda sudocrem geçirmedi chicco pudrayla bi günde geçti deneyin isterseniz
Hazal21 Elizduru Benğm kızımda 2 aylıkken sürekli pişik olurdu canım aklına gelebilecek bütün pişik kremlerini denedim fayda etmedi. Eski tüp arko kullandım hemen geçirdi şuan 5,5 aylık hala kullanıyorum bize çok iyi geldi bi dene istersen
Perismom Elizduru zeytinyağın pH derecesini bilmiyorsunuz sürmeyin yakarsınız bebeği 1) sudocrem 2) desitin