Zaten ılk 3ay anne sütü az denecek kadar gelıyor bunu bütün kadınlar yanlıs bılıyor bu kadar stres yapmayın bende senin hikayenın birebir aynısı yasadım neler denedımde o sütüm artmadı çok ağlıyordum mama zararlı bısey degıl sonuç olarak ben ılk 3ay sadece geceleri emzırıyordum gündüz mama verıyordum sonra kendılıgınden mamayı reddetti ve emmeye başladı kendınızı bu kadar sıkmayın