Arkadaslar merhaba yeni anneyim ve happy momdan yeni gecis yaptim. 27 gunluk bebegim var. Dogdugu gun bir gece bir gun solunum skntisi yuzunden yogun bakimda yatti. O gun tabi mama verildi. Yogun bakimdan cikarken hemsireler 60.ml mama veriyoruz doymuyo bazen de 90 ml veriyoruz dediler. Ilk 3 gun sutum hic gelmedi. Aksilik ya gogus uclarim da yara oldu. Aglaya aglaya emzirmeye calistim ama tam sutum gelmedigi ve cok aci cektigim icin randimanli emziremedim ve mamaya devam ettik ek olarak. Goguslerimin iyilesmesi yaklasik 1-1.5 haftayi buldu. Ama bebegim emzirdigimde bir turlu doymuyordu. Anne sutu yanlisi bi doktor da henuz bulamadim. 60 ml olarak her emzirmeden sonra daha dogrusu 3 saatte bir once emzirip sonra mama verdim. Bugune kadar hep bole devam etti. Malt icecekler bozalar vb seyler denedim ama sutum bi turlu artmadi. Dolayisiyla bebegim acliktan aglayip asla susmuyodu bi sure daha deneyio.mecbur mama veriyoruz. Simdi 1 aylik olacak ama ben artik mamayi biraksin istiyorum 😔 sagdigimda 2 gogsumden ancak 30 ml cikarabiliyorum. Ilk gunler 10-15 ml ancak cikiyordu ama su anda da bi kere 40 ml gordum bi kac gundur sagiyorum her gun hala 30 ml sutum cikiyo. Sutum mu yok acaba nasil arttirabilirim ve mamadan nasil kurtulabilirim 😔 cunku gittikce bebegim gogsumu reddetmeye basliyor. Su an ilk cekmeye basladiginda bi sure emiyor ama sonra ya sikiliyo ya sut gelmiyo ya da biberona alisti bilemiorm ama birakiyo gogsumu. Tekrar veriyorum 2 kere cekip gene birakiyo. Bu boyle devam ediyo surekli. Bana yardimci olun lutfen benim gibi olup mamadan kurtulan var mi?