NaimeYilmaz oğlum tam 15 ay 9 günlük 🙂
Gün içinde sabah kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği ve aralarda meyve yoğurt yiyor paketli veya şekerli birşey vermedim neredeyse.nadiren de olsa artık bazı şeyleri yemesine izin veriyorum mesela bugün Kıbrıs tatlısı yapmıştım bayilarak yedi yemeğin üstüne 🙂
Gün içerisinde dışarı çıkarmaya çalışıyorum haftada 3 4 kez hergun çıkmıyoruz ama. Onun dışında ben işlerimi hallederken o da mutfaktaki soğan patates kovasiyla dolabın altına koyduğum çiğköfte tepsisiyle ve dolaptaki her türlü tepsi ayran surahisi ne leğen ne varsa aşağı indirip oynuyor.Surekli yukarı çıkmak ne yaptığımı görmek istiyor 🙂 çamaşır atarken sepeti makinenin önüne koyuyorum ona veriyorum o içine atıyor . Yaptığım seyleri anlatmaya çalışıyorum yukarı çıkmak istediğinde kucağıma alıp pilavın sehriyesini nasıl kavurdugumu anlatiyorum😀
Kitap okuyoruz kitaptaki bayanı gösterip anne ineği gösterip mööö kediyi gösterip miya miyaa tavugu gösterip gidigidi diuor.onun dışında birsuru anlamsız şey anlatıyor.Konusma olarak anne baba mama su üzü(üzüm) mu (muz) saat diyor elini çaya dokunup sıcak dediğimizde çayı işaret edip taa diyor kendince sıcak😀
İstediğim çoğu şeyi getirip verebiliyor mesela eline bir elma veriyorum bazen yiyor bazen atıyor elma nerde dediğimde yatağın altına attığı elmayi çıkarıp getiriyor ,😀 arabasını kaşığı çatalı odadaki ayisini neyi istersem bulup getiriyor çok seviniyorum 🙂
Kilo ve yeme olarak 10 tane dizimiz var 2 aziyi arka arkaya çıkardı ve bu esnada zayıfladı bile diyebilirim ve de sizin hesap damak tadı geliştiği için çoğu şeyi yemek istemiyor artık önceden yediği bir pırasayı tukuruyor şimdi.kilomuz 11 kilo 200 gram felan bence gayet iyi sayılır sağlıklı beslenmesi ve sağlıklı olması en önemlisi tabiki🙂
Bu arada siz TV ya da telefon dan video izletmeye başladiniz mi (Gülçin ogretmendi herhalde) ?
Oyun olarakta genelde cee kovalamaca saklambac boğuşma 😀 bir de favori her türlü kapak kapatma enjeksiyon iğnesini başlığına gecirme ince el becerisi gelistiren şeylerle daha çok vakit geçirmeyi seviyor oğlum . Mum boyalardan almıştım bende henüz kağıdı karaliyor sadece .
Uykuda artık tek uykuya geçiyoruz yavaştan gündüz 2 2.30 saat uyuyor akşamda 20.30 gibi yatıyor.
Bilgiler için teşekkürler 🙂