NaimeYilmaz 15,5 aylık oğlum.. Yemek ve uyku düzenimiz iyi ama kilo almıyor.. Totelde kilosu iyi olduğu için sorun etmiyorum.. arabalarıyla oynamayı, top oynamayı, dans etmeyi ve kedimizle oynamayı, tencere tava kaşık oynamayı çok seviyor.. Konuşuyoruz birlikte temizlik yapıyoruz.. Parka gidiyoruz.. Kitap okumaya çalışıyoruz ama genelde kitapları yırtıyor.. Parkta çocuklara takılmayı çok seviyor.. Kimi görse koluna yapışıyor.. 9-10 kelime söylüyor.. Bu ara bana aba diyor.. :) öpme baybay alkış vs. Yapıyor.. Tek sıkıntımız biraz kansızlığı ve b12 eksikliği var..