Lfdmrc Merve0227 bide kesikleri attıkları yönleri hatırlıyor musunuz ne tarafa doğru kesiyor benim popoma doğru uzanıp gidiyor çok fazla normal mı sizin dikişler de mi öyleydi
Merve0227 Lfdmrc benim ilk doğumdan sonra dikişlerim öyleydi ve yana doğru kesmişlerdi popoya yakındı üstüne oturamıyodum normal bence ama biraz iyileşmesi uzun sürmüştü 20 günde kendime gelmiştim neredeyse