Lfdmrc sağolun teşekkür ederim, hayır yırtılmadı ama o an gergin oluyor ve nasıl desem dar olduğunu aşırı derecede hissediyorum, doktor muayene ettiğinde bi problem yok demişti , kayganlaştırıcı kullan rahat olur demişti, biz de bebek yağı kullanıyoruz