Elifkurtulduuuu Aynısı başıma geldi benim ki tam 6 saat aç kaldı 🙈 sabah uyandığımda o çocuğa nasıl mama verdiğimi inanın hatırlamıyorum ama o kadar endişelenip panik yapmıştım ki direkt doktorunu aramıştım falan 😄 doktoru şey demişti hani bu seferlik bir şey olmaz ama akışkanlık etme kendine bunu en geç 4 saat de bir mutlaka beslensin demişti.