Elifkurtulduuuu Merhaba kızlar bebegım 26 günlük uyuya kalmışım saati duymamışım 5 saat aç kaldı başına gelen var mı böyle bi durum bi sorun olur mu lütfen yardım
Aycicegim64 Elifkurtulduuuu benim.bebegimde 25 gunluk acikdimi kendi uyaniyor 2 saatte yada 3 saatte bir ama olurda uyanmazsa die merak ediyorum yerimi alayim suracikdi
Dila97 Elifkurtulduuuu gecen boyle bi post acmstmm sarilik yoksa uyandrmayin acikinca kendi uyanir yazmislardi bende en son 1 de emzrdim uyydum 4 u 40 gece mirildandi suan emzryorum hala . Gunduzde uyanik oldugu heran gogsumdr zaten sizinde oylemi
babykalamar Elifkurtulduuuu bunun hesabi var mesela 26 gunluk 2+1=3 max uc saat ac kalabilir bebeginiz benim bebegim 57 gunluk 5+1=6 max 6saat ac kalabilir. Her 10 gunde 1 saat uzar ac kalma saati. Ama siz daha 1 aylik olmamissiniz allah korusun sarilik baslar cok kucuk bi on gun daha 3 saatte bir besleyin
suleipek_ Elifkurtulduuuu bişey olmaz insan yoruluyor bende bir kaç kere gece uyuyakalmıştım doktoruma söyledim birşey olmayacağını söyledi. Hatta 2. Ayından sonra gece kendi kalkmadıkça sen uyandırıp yedirme dedi . Öyle yaptım şuan 4 aylık gece uyanınca mızırdanıyor yataktan kaldırmadan yediriyorum kendi kendine geri uyuyor . Odasına da aldım kendi yatağında uyuyor artık
Elifkurtulduuuu Aycicegim64 çok stres oldum bi Sağlık sorunu oluşturur mu bu durum diye bende 2 3 saate bir emzirirdim hep uyanmazsa diye saat kurardım
Elifkurtulduuuu Dila97 sürekli göğsümde degıl 2 saatte bi gündüzleri ya da 3 saatte bir emziriyprum ama suan gaz sancısı var sürekli emmek istiypr zaten 10 dk yı geçince tıkanıyor
oglumubeklerken babykalamar bu hesabı ilk kez duyuyorum. Benim oğlum 16 aylık yani kaç saat aç kalabilir 🙊😅
minikurabiyeninannesi babykalamar bu hesaplamayı nasıl yapıyoruz mesela benim bebeğim 5 aylık nasıl olacak
Sekerpare_ Elifkurtulduuuu Canım bebeğim doğdu ben öyle kaldırmadım hiç doktor saat başı emzir dedi ama yapmadım o ne zaman ağlarsa isterse verdim. Üç buçuk aylık şimdi gece emmiyo doktordz demişti gece yaramaz uyusun daha iyi
Cagmer Elifkurtulduuuu ay ben de bi kere uyuya kalmıştım 6 saat falandı sanırım çok üzülmüştüm ama allahtan bir sorun olmadı ama 2-3 aylık falandık biz.
Elifkurtulduuuu Cagmer biz saha çok küçüğüz bende cpk üzüldüm bişey olcak diye başladım bide ağlamaya
parsg Merhaba, bir kaç kereden bir şey olmaz ama sürekli olmamalı doktorlar 3 saati geçmesin diyorlar. Bebeğiniz uyanmasa dahi uykulu alıp emzirin. Çünkü daha çok küçük. Çok fazla aç kalması kan şekerini düşürür, bu da uyku yapar.
babykalamar oglumubeklerken sanirim bu ilk aylar icin gecerli yani 1 yasini gecmis oglunuz gece acikmasi zaten yapmiyordur