Ferideunal merhabalar öncelikle bu yeni dogum yapmışken yoğun bakım sürecini bende geçirdim öncelikle gećmiş olsun rabbim şifalar versin diyorum. Kızım 1 aylıkken enfeksiyon kapıp yoğun bakıma yattı hemde ateşli bir şekilde doktorlar çok şey dedi yok vucudunda hasar kalma olasiligi var, yok enfeksiyonu col yuksek , troit var sıkıntı vs ,vs gibi şeyler her gün ağladım kendimi yerden yerlere attım 10 gün sonunda kavuşmuştuk iyileşmişti kızım el hamdülillah her hangi bir hasar almadan şuan 2 buçuk yaşımda her gün anne anne diye tepemden ayrılmıyor 🙂 rabbimin ol dediği hiç bir şeyin olmadığı yoktur bolca dua edin bu zor günler ilk zamanlar çok can yaksada geçecektir. Rabbim şifa versin