Ferideunal küvez annesi olmak çok zordur. Benimde kızım nefes alamıyordu doğumdan sonra apar topar elime alamadan yoğun bakıma gitmişti. 1 hafta entübeydi. Çok iyi hatırlıyorum diğer bebeklerden biri uyanıktı ağlıyordu ben hemşireye benim kızım ağlıyor mu hiç diye sorduğunda şuan tamamen baygın ağlaması hareketi hiç yok demişti acımasızca günlerce benim bebeğim daha çok küçük ve ağlayamıyor bile diye ağlamıştım. Şimdi o günlere bakınca hâlâ içim buruk olsa da şuan şükürler olsun yanımda. Diyeceğim o ki geçiyor. Günlerce ağlamıyor diye üzüldüğüm bebeğim artık sürekli ağlıyor ve bazen ben bundan şikayet bile ediyorum canım benim. Rabbim onlara düşündüğümüzden çok daha fazla güç kuvvet vermiş, tahmin ettiğimizden daha azimliler. Zor bir süreç çok iyi anlıyorum ama yanına geldiğinde kokusunu aldığında bu günler geçiyor hatta bazen hafızadan silinmiş gibi oluyor. Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲