Aslında sakınan göze çöp batar lafına çok inanıyorum, çok korumacı olduğumuz için böyle oluyor belki. Her gün yıkıyorum, 2 günde bir yıkıyorum laflarını duyunca kendimi çocuğuna kötülük eden bir anne gibi hissettim. Benim de bir an önce bir banyo rutini oluşturmam lazım. Evin sıcaklığına gelince, evimiz merkezi sistemle ısınıyor, ideal sıcaklığın üstünde bir sıcaklık oldu hep, çocuğumun bünyesi de ona alıştığı için banyo sonrası arttırmam gerektiğini düşündüm hep. Ama bundan sonra ısıtıcı yakmadan yıkamayı deneyeceğim. Teşekkür ederim hepinize yorumlarınız için.