Merhaba. Bebeğim ocak ayında doğdu, kış bebeği zor oluyor derlerdi de “Aman o eskidenmiş şimdi evlerimiz kaloriferli” falan derdim. Ama her yıkadığımda bebeğim hasta oldu, ben de artık yıkamaya korkar oldum. Sık yıkamamak fiziksel gelişimini olumsuz etkiliyor mudur? Eskiler büyüdükçe serpilie diyorlar, doğru mu gerçekten?