aynı durum bende de olmuştu, bebeğimi ağlayarak emziriyordum, doktoruma danışınca bana sadece lansinoh krem kullanacaksın zamanla geçecek, hem ağlayıp hem emzireceksin dedi. çok zor bir süreçti doktorun dediğini yaptım ve geçti. her emzirme sonra lansinoh sürdüm ve çok rahatlattı. gerçekten de bir hafta içinde geçti. bebek yeni doğunca göğüs ucu sert olduğu için oluyormuş bebek emdikçe yumuşuyormuş, doktorum öyle demişti. malesef zor bir süreç fakat dayanın, geçiyor.