Kızlar 7 günlük bebeğim var birtürlü doğru tutturamıyorum göğüsümü , göğüsümün ucu yaraydı bide dışarı çıkcam diye ped koymuştum oda nemlenmiş baya bi göğüsüm sızlanıyor diye emzireyim dedim damağını vurmasıyla göğüsucum yarıldı kanamıyor ama çok acıyor lansinoh , mustela, gümüş kapak ,lamiderm kullandım ama banamısın demiyor :( işe yarayan önerileriniz varsa yardımcı olurmusunuz