MamaBearGigi benim 12 gündür meme reddi vardı, dünden beri biberonu vermiyorum ağzına memeyi yaklaştırıp şırınga ile ağzının kenarından mama ya da anne sütü damlattim şükür bu şekilde dünden beri emiyor. Şırınga ile olsa bile benim için mucize. Biberonu unutunca tamamen döner diye düşünüyorum. Emdikçe ya da sağdikca artar sütün endişelenmeyin