manikeneko666 Esraerol-geldi gerçek rengi bu mu , üstte attığın ikinci fotoğraf mi ona göre yorum yapacağım tavsiye vereceğim
manikeneko666 Esraerol-geldi platin değil kesinlikle , koyu sarı gibi , bir süre dinlendir hiçbirsey yaptırma bence yanabilir, benim şuan platin , daha dün kuaför , platin dip boya yapıcam diye lila yaptı saçımı akıttı şuan dipleri gri , Allah’tan gri seviyorum 😄
Dogammm3433 Esraerol-geldi 5 sene sarı saç kullandım istediğim sarıyı hiç bir zaman yapamadım siyaha döndüm 1.5 senedir siyah kullanıyorum 🥲
Sunlight Esraerol-geldi Tüm yorumları okudum. Öncelikle bu boy ve bu gürlükteki saça 1.500 tl aşırı iyi bi fiyat. Benim saçlarım omuz hizamda ve sarı için 2500-3000 arası fiyat verdi herkes. Geçen yaz 2500 e boyattım bakırdı saçlarım sizinkinden daha koyuydu. Sizinki şuan gerçekten kötü değil. Gayet güzel açılmış. Bi süre dinlendirip iyi bi kuaföre giderseniz tam istediğiniz ton olucaktır🤗 Bu süreçte de evde mor şampuanla yıkayıp küllü açık sarı ile cila yapabilirsiniz.