Esraerol-geldi aşkım herkes hayır 1 kişi evet diyorsa sıkıntı vardır… Kızıl ton en zor tonlardan biri hatta siyahtan bile zordur dönüşü zaman bırakarak olur genelde. Ben de brushlight istiyorum veya rose gold ombre ama bunun için önce kızıldan doğala döndüm. Saçımı normal şampuanlarken aksın diye içine bulaşık deterjanı da kattım biraz. Bildiğimiz fairy yani. Sonra artık iyice silik bir kızıl olduğunda kuaförüm açtı dip renginden bir ton konuya boyadı. 1 ton farkın sebebide başta çok aktığı için boya uzun süre dip rengimle eşit dursun diye. Sonra mor şampuan haftada 1 kez olmak üzere Muddy keratin ve botoks şampuan ve saç kremini kullanmaya başladım. Mor şampuan da Muddy marka. Sonra birde dax kullandımki açılan yerlerr kendini kızıldık biz diye göstermesin. Hala aynı şekilde duruyor yazın başına kadar devam yazın başında 1 kat dip renk boyanıp üstüne istediğim renk yapılacak. 🤣🥲