Altugba Tosbigimm sab simpleks normal kullandığınız şekilde kullanmaya devam edin ek olarak akşam uykusuna geçmeden önce 5 damla biogaia verin hem rahat uyur sabahada huzurlu uyanır hergun ayni saatte verin mümkünse
Ozgul41 Mom103 hayır genelde tek göğüs veriyorum. Erken uykuya daldığında süt sağıyorum ben. Doymadığını düşündüğümde sağdığımı veriyorum ve yiyor. Tam doymadığında tam uykuya da dalmıyor
Bellabells 35 günlüğüz ne gecemiz var ne gündüzümüz.uyku düzenini geçtim bebeğim 24 saatte toplasam 6 saat uyumuyor.hep ağlıyor.sürekli ağladığı içinde sürekli emziriyorum başka türlü avutamıyorum.acıktığında emzirdiğim nadir oluyor.sabah uyanmadan geceye kadar topu topu 2-3 saat uykusu var.hep aralıklı yatırır yatırmaz iki dk ya gözünü açıyor.gazını çıkaramıyorum.gaz masajı sıcak uygulama gaz damlası zaten bir işe yaradığı yok.tükendim artık.kendimi eşimi evi herseyimin unuttum 😭🤧
ArEyMu Bellabells ben de gazına çare bulamıyorum bugün 35 günlüğüz ve dünden beri çok aşırı fazla ağlıyor ıkınıyor sürekli uyuyamıyor gazı olduğu için de karnına dokundurmuyor üstünü değiştirmeme izin vermiyor altını değiştirmeme izin vermiyor birazdan hastaneye götüreceğim nasıl yapacaklarsa yapsınlar rahatlatsınlar minnoşumu ben de çok üzülüyorum onu öyle görünce
ZelihaD Bellabells n Eylul_3 bizde ayni durumda idik 35 günlüğüz şuan gaz sancıları genelde gece başlıyor ve uyutmuyor da zinco ve biogaia kullandım ikisini birlikte çok faydalı oluyor ve emzirdikten sonra kesinlikle omzumuzda gazını çıkarın çok faydası oluyor. Masaj yapın yağ ile karnına hoşuna gidiyor gaz çıkarmada bir de düzenli olarak yağlayıp duş aldırmak da rahatlatıyor
Besrat Bellabells çok sık emzirildiğinde sinmiş süt ve sinmemiş rahat çıkartıyor emzirme aralıklarıda minimum 2 saat
Bellabells zgzl geçer mi dersin canım.neredeyse bebek yaptığıma pişman oldum.çok zormuş anne babalık.
Acelya35 frigyalikibele 21 günlüğüz uyanıksa istediği kadar emiyor eğer uyuyorsa 3 saat sonunda ben uyandırıyorum
Kubra5151 Bellabells bende 2 tane 😢 4 yaşında oglum 50 günlük oğlum var psikoloji çökük sinirler alt üst büyük oglum çok zor çok yaramaz bir çocuk e bide kıskançlık geldi bitik durumdayım e kimseden de destek yok ben napim bacim annelik çok zor sabır ister 😣😣
Zeynepmom Bellabells ay canım o bi büyüsün şöyle yürüsün konuşsun o kadar tatlı oluyoarlarki sen o zaman gör ❤️❤️😍
Eylul_3 Mervemrv bizde 23 günlüğüz . Meme+mama şeklimde bizim beslenmemiz. Gaz sorunu başladı 3 4 gündür çocuğum kıpkırmızı oluyor ağlamaktan . Özellikle akşam 5 de başlayıp 9 10 a kadar sürüyor. Ne yapmalıyız
Hgztp Eylul_3 canım bizimde aynı 6da başlıyor gece 12ye kadar sürüyor doktor kolik olduğunu söyledi ve ne yazık ki yapacak birşey yok 2-3ay sonra geçecek dedi doktor gaz damlası kullanıyoruz yine de ama akşam sancılarına bir çare bulamadık
Meltemasya2309 Eylul_3 mamayı yaptığın zaman çay kaşığı ile karıştır canım biberonu sallayınca gaz yapıyor gene geçmezse mamayı değiştir hangi mamayı aldin
Mervvv Eylul_3 neden hem mama hem meme veriorsun acaba benim bebegimde 17gunluk sutum cok gelmior yetmior ne kadar veriorsun mamayi kac saate bir ve hangi mama adiniz ben aptamil 1no aldim
MrsG frigyalikibele 33 günlük benim bebeğim, gündüz ne zaman isterse emiyor 2 saati geçirmiyorum uyandırıp emziriyorum gece de aynı şekilde nadiren de olsa 3 saati bulabiliyor geceleri. İlk zamanlar 20 dk dan fazla ememiyordu, şimdi yarım saati geçiyor bazen. Değişiyor açlık ve uyku durumuna göre.
Svdmm MrsG benimde 10 gunluk kizim ,20 dakika emiyor en fazla , 20 dakikayi gecincede agiz dolusu kusuyor.3400 gr 52 cm dogdu ,hemsire biraz buyuk bebek fazla emsin dedi ama ,bu seferde kusuyor.sizinki nasil acaba
Oykumilam Altugba evet bende 6gundur kullaniyorum suana kadar hic bi ise yaramadi sagolsun yaninda nurse harveys veriyorum o rahatlatio
Leylasan1621 BuluttSecil Altugba ssp simplex benim kızıma o kadar iyi geliyorki demekki her damla her bebeğe iyi gelmiyor
sevgice Leylasan1621 kaç günluk bebeğiniz. Gün de ne kadar kullaniyosunuz damlayı acaba bana 3 sefer 8 damla şeklinde kullanmamızı söyledi doktorum
Prensesinannesi25 Altugba bende kesinlikle katılıyorum şurubu gerçekten işe yarıyor yanında destekleyici biogai kullanıyoruz ilk başlarda emzirdikten sonra veriyordum Şurubu kusuyordu aç karnına veriyorum şimdi üstüne emziriyorum. Diğer emzirmede patır patır kaka yapıp gaz çıkarıyor
Mirayy00 frigyalikibele 21 gunluguz bizde ilk zamanlar 2 saati gecirmemeye calisiyodum sariliktanda tedavi olduk gecti şükür 1 2 gündür ne zaman isterse ozaman emziriyorum gündüzleri genelde 1 2 saatte kendi uyaniyo gece de 12 saatte uyandigida oluyo 3 saatte uyandigida geceleri cok uyandirmamaya calisiyorum ben uyandirinca uykuya geri dalmasi cok zor oluyo bazen 5 dk emiyo bazen 30 dk bebislerin keyfine gore😊
Bellabells ArEyMu aynı şeyler bizde de var canım.altını bile değiştiremiyorum.biz de birkaç gündür fenayız.uykusunda bile inleyip kıvranıyor.ağlıyor.çok üzülüyorum.doktor ne dedi size ?