Biz 22 günlüğüz bir emme düzenimiz yok ama gündüz her uykudan sonra mutlaka emziriyorum o da 2-3 saatte bir oluyor gece ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum. Bir de gece altını da değiştirmiyorum artık çünkü altını değiştirirken uykusu dağılıyor ve zor uyuyor. Akşam 6dan sonra kolik sancılarımız başladığı için gece uykusuna çok geç geçiyor 12 gibi artık yorgun düşüp uyuyakalıyor