Dygsnk bizde trosyd ve hamazinc bir arada kullandık pişik geçti çok şükür probiyotik kullanınca ishalde toparladı çok şükür. Rota olduğunu zannetmiyorum kızıma hem iki doz aşısını yaptırdık hem de ishal dışında herhangi bir problem yaşamadık çok şükür şu an için toparlanma var artış gösterse ya da azalmasa götürecektik. Ama şuan diş döneminde ve biz ishali her büyük dişte yaşadık maalesef başka belirti olmayınca buna bağladım.🤷🏻♀️