Kızım ishal oldu dün 6 kere ishal kaka yaptı bugün 3-4 saat içinde 5 kez kaka yaptı.poposu çok pişik derisi nokta nokta oldu kanıyor. Sürekli kaka yaptığı için kremlerde asla işe yaramıyor. Yıkadığımızda bile ağlıyor. su ve temizleme pamuğu kullanıyorum. Normalde mustela çok işe yarardı. Eczane bize trosyd önerdi. Yanınada hamazinc aldım. Umarım geçer. İshal geçse toparlanması kolay olur. İshal ve pişik için önerileriniz var mı? Şehirdışındayız devam ederse bayram sonrası hastaneye götüreceğim