Ozge_AyazEfee bizim kullandığımız ifadeler önemliymiş aslında, tam tersini yapma eğiliminde oldukları için olumsuz değil olumlu ifadeler kullanmak gerekiyomuş, mesela mama yere atılmaz değil de maman önünde olsa daha iyi olur, onu yere fırlatma değil de bunu elinde tutmalısın veya bu yerinde kalmalı oğlum gibi... benim oğlumda bu tarz kullanımlar çok işe yaradı, artık yapma demiyorum onu öyle değil bu şekilde yapsak daha iyi olmaz mı diyerek doğrusunu göstermeye çalışıyorum, bu şekilde gereksiz inat yapmıyor, dinliyor gözümün içine bakıp 😊 nacizane bunun da yardımı dokunabilir belki 🌼