ElizMommm Dedimolabilir valla bizim mamadanmış. Hatta hipp keçi sütlü vermişti doktor sindirimi kolay diye yine kabız yaptı. Sma comforta geçtik geri düzeldi çocuk
Twin_mom alya00 yorumunuzu şimdi gördüm. Kullandığım probiyotik kaleidon damla günde beş damla veriyorum
Twin_mom alya00 bunu üçüncü aydan itibaren kullanmaya başladık. Yarın 4 aylık olacaklar. Doğduklarında da biogai diye bir probiyotik var onu kullandık
kaanbabyy Busrk1 benimde bebeğim kolik ve kakasını çok zor yapıyor Hipp kullanıyoruz bizde deliksiz 20dk bile uyumuyor devamlı ıkınıyor huzursuz sizin kaçıncı aydan sonra düzene girdi
Busrk1 kaanbabyy valla 3. Ayda azaldı baya,sabahları hala ıkınarak uyandığı oluyor ama gün içinde azaldı sayılır bazen yine krizlerimiz olıyor ama çok şükür o ilk günler gibi değil