Dedimolabilir kaka yapamamasını hemen mamaya bağlamayın,bir sorun olmayabilir oladabilir,ben hipp kullanıyorum memnunum,temiz içerikli bir mama.Dr önerisi ile prpbiyptiğe başlayabilirsiniz.Beniö bebeğim 1 hafta yapamazdı bilirim sürekli ıkınırdı,aynı zamanda kolik bir bebekti.Zamanla düzene girdi çok şükür.4 aylık olucaz artık en geç gün aşırı yapıyo ama ben pepbiyptiğe bağladım ondan sonra düzene girdi